02275nam0a2200409 45000010008000000050017000080100022000250350013000471000041000601010008001012000202001092100037003112150022003482250037003702600009004073050092004163270442005084100037009505450128009875450127011155450081012426060043013236060039013666060029014056760011014347000037014457020033014827020054015157120024015698010042015938520075016358560044017109090012017549200021017669600034017879700044018211-2329220220928144044.0 a978-960-348-245-1 l10024862 a20151127d2013 y0grey010503 ga0 agre1 aΓια το έργο τέχνηςeτρία δοκίμιαfWalter Benjamingπρόλογος - μετάφραση - σχόλια Αντώνης Οικονόμουgεπίμετρο Jurgen Habermas aΑθήναcΠλέθρονd2013 a182 σ.d24 εκ.2 aΘεωρία της τέχνης c2013 aΤα κείμενα γράφτηκαν το 1936, 1929 και 1939 αντίστοιχα1 aΤο έργο τέχνης την εποχή της δυνατότητας τεχνικής αναπαραγωγής του.- Ο σουρεαλισμός, το τελευταίο στιγμιότυπο της ευρωπαϊκής διανόησης.- Εντουαρντ Φουξ, ο συλλέκτης και ιστορικός.- Επίμετρο: ο στόχος της κριτικής: συνειδητοποίηση ή διάσωση 1tΘεωρία της τέχνης1 aΤο έργο τέχνης την εποχή της δυνατότητας τεχνικής αναπαραγωγής του1 aΟ σουρεαλισμός, το τελευταίο στιγμιότυπο της ευρωπαϊκής διανόησης1 aΕντουαρντ Φουξ, ο συλλέκτης και ιστορικός0 aΤέχνη και Τεχνολογία0 aΤέχνη και Κοινωνία0 aΣουρεαλισμός a701.18 1aBenjaminbWalterf1892-19404070 1aHabermasbJurgenf1929-4070 1aΟικονόμουbΑντώνης402040704080 aΠλέθρον4650 0aGRbNATIONAL GALLERYc20151127gAACR2 aINSTbLIBRARYe20151127h701.18 BENp036000028987q036000028987t1uBK d/webopac/covers/9789603482451_23292.jpg b0026031 cΑΓΟΡΑz2015 a2015-11bΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ aΜΕΝΤΖΑΦΟΥbΕΛΕΝΗz2015-11