02693nam0a2200373 45000010008000000350014000081000041000221010008000632000094000712100021001652600009001863000246001954610095004414620331005364620274008674620215011416000060013566000082014166000078014986000068015766000070016446000061017146000092017756000040018676000058019076080015019657000036019807020062020167020040020787020060021188010032021788520065022109700044022751-84315 lA10054431 a20220207d20212021 y0grey010503 ga0 agre1 aΠηγές / Τεκμήριαb[Άρθρο]fμεταγραφή Ελένη Ποντίκη aΑθήναd2021 c2021 aΓ. Ζογγολόπουλος: σελ. 141, Κ. Κουλεντιανός: σελ. 141, Ν. Νικολάου: σελ. 151, Ν. Βεντούρας: σελ. 141, Παναγιώτης Ζωγράφος: σελ. 141, Θεόφιλος: σελ. 141 1tΙστορία της Τέχνηςd2021vΦθινόπωρο, τεύχ. 10, σελ.137-145 1tΣπύρος Βασιλείου. Pop-art - l' hourloupe - σορολόπ!e"Τρεις προτάσεις για μια νέα ελληνική " και οι αντιδράσεις ενός οργισμένου γέροντα. XXXII Biennale Βενετία Ιούνιος - Ιούλιος 1964fΣπύρος Βασιλείου 1tΗ απάντηση ενός (εκπατρισμένου) στο άρθρο του οργισμένου γέρονταeό,τι αφορά τις τρεις προτάσεις για μια νέα ελληνική γλυπτικήfΔανιήλ Παναγόπουλος 1tΤα προβλήματα υπάρχουν παρ' όλες τις "οργές" γεροντικές ή μηeΈνα γράμμα του ζωγράφου Βλάση ΚανιάρηfΒλάσης Κανιάρης 1aΒασιλείουbΣπύροςf1902-1985xΆρθρα 1aΖογγολόπουλοςbΓιώργοςf1903-2004xΕκθέσεις 1aΚουλεντιανόςbΚώσταςf1918-1995xΕκθέσεις 1aΝικολάουbΝίκοςf1909-1986xΕκθέσεις 1aΒεντούραςbΝικόλαοςf1899-1990xΕκθέσεις 1aΖωγράφοςbΠαναγιώτηςxΑναφορές 1aΘεόφιλοςf1873-1934cΧατζημιχαήλ εκ ΛέσβουxΑναφορές 1aΔανιήλf1924-2008xΆρθρα 1aΚανιάρηςbΒλάσηςf1928-2011xΆρθρα aΆρθρο 1aΠοντίκηbΕλένη4220 1aΒασιλείουbΣπύροςf1902-198540704040 1aΔανιήλf1924-200840704040 1aΚανιάρηςbΒλάσηςf1928-201140704040 0aGRbNATIONAL GALLERYgAACR2 aINSTbLIBRARYe20220505pa00000054401qa00000054401uARTICLE aΜΕΝΤΖΑΦΟΥbΕΛΕΝΗz2022-01