01384nam0a22003491 45000010007000000050017000070100015000240350013000391000041000521010008000932000074001012100048001752150031002232600009002543200072002636060027003356060035003626060030003976060079004276060088005066060083005946860014006777000032006917120036007238010042007598520078008018560044008799090012009239200021009359600034009569700044009901-866420220928153634.0 a0521450047 l10010181 a20090225d1997 y0grey010503 ba0 aeng1 aA taste for popepop art, gender and consumer culturefCecile Whithng aCambridgecCambridge University Pressd1997 a304 σ.cεικ.d24 εκ. c1997 aΠεριέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο0 aPop artyUnited States0 aPopular cultureyUnited States0 aSubcultureyUnited States0 aΠοπ αρτyΗνωμένες Πολιτείες της Αμερικής0 aΛαϊκή κουλτούραyΗνωμένες Πολιτείες Αμερικής0 aΥποκουλτούραyΗνωμένες Πολιτείες Αμερικής a709.04071 1aWhitingbCecilef1958-4070 aCambridge University Press4650 0aGRbNATIONAL GALLERYc20090225gAACR2 aINSTbLIBRARYe20090225h709.04071 WHIp036000006165q036000006165t1uBK d/webopac/covers/10010181_0521450047.jpg b0011785 cΑΓΟΡΑz1999 a2009-02bΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ aΜΕΝΤΖΑΦΟΥbΕΛΕΝΗz2009-02