Ιμπρεσιονιστές / testo di: Simona Bartolena

Ο Εντουάρ Μανέ, γεννημένος στο Παρίσι στις 23 Ιανουαρίου του 1832 από οικογένεια της υψηλής αστικής τάξης, έθεσε τα θεμέλια της ιμπρεσιονιστικής έρευνας, παρ' όλο που... Πλήρης περιγραφή

Συγγραφείς: Bartolena Simona
Κατηγορία Υλικού: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ημερησία, 2006
Σειρά: ArtBook
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Εξώφυλλο
Saved in:
LEADER 03744nam0a22003611 4500
001 1-24902
005 20220928144746.0
010 |a 960669811-4 
035 |l 10026480 
100 |a 20181203d2006 y0grey010503 ga 
101 1 |a gre  |c ita 
200 1 |a Ιμπρεσιονιστές  |f testo di: Simona Bartolena 
210 |a Αθήνα  |c Ημερησία  |d c2006 
215 |a 143 σ.  |c εικ. έγχρ.  |d 26 εκ. 
225 2 |a ArtBook  |v 31 
260 |c 2006 
300 |a Εκδοτική σειρά από την Ημερησία 
320 |a Περιέχει ευρετήριο. 
330 |a Ο Εντουάρ Μανέ, γεννημένος στο Παρίσι στις 23 Ιανουαρίου του 1832 από οικογένεια της υψηλής αστικής τάξης, έθεσε τα θεμέλια της ιμπρεσιονιστικής έρευνας, παρ' όλο που ποτέ δεν εντάχθηκε επίσημα στην ομάδα των ιμπρεσιονιστών. Το έργο του βασίζεται σε μια προσεκτική μελέτη των δασκάλων του παρελθόντος -του Βελάσκεθ, του Γκόγια, του Ρούμπενς- και σε έναν βαθύ στοχασμό επάνω στη σύγχρονη πραγματικότητα. Η καινοτομία των πρώτων έργων του Μανέ βρίσκεται ακριβώς στη χρήση ενός παραδοσιακού ζωγραφικού ιδιώματος σε πολύ επίκαιρα θέματα. Πρωταγωνιστής των πινάκων γίνεται η αστική ζωή της εποχής: οι κυριακάτικες συγκεντρώσεις στον κήπο του Κεραμεικού, ένα ισπανικό μπαλέτο σε περιοδεία στο Παρίσι, μια νεαρή πόρνη, το κοινό των ιπποδρομιών. Τα έργα του Μανέ, τα οποία υπερασπίζονται μόνο λίγοι λογοτέχνες όπως ο Εμίλ Ζολά, ο Σαρλ Μποντλέρ και ο Στεφάν Μαλαρμέ, αντιμετωπίζονται από την επίσημη κριτική με εχθρότητα. Τα θέματά του, τα οποία δεν θεωρείται ότι αξίζουν να παρουσιαστούν σε μια επίσημη έκθεση, δεν γίνονται αποδεκτά. Ο Μανέ υπέφερε πολύ εξαιτίας των πολλών απορρίψεων των πινάκων του από την κριτική επιτροπή των Σαλονιών και από τις αρνητικές κριτικές και τα σκάνδαλα που προκαλούσαν τα έργα του. Ωστόσο, δεν θα σταματήσει ποτέ την αναζήτησή του και θα αποτελέσει πρότυπο για τους νέους ζωγράφους που επιθυμούσαν να υπερβούν τους φραγμούς της ακαδημαϊκής ζωγραφικής. (Από την έκδοση) 
410 1 |t ArtBook  |v 31 
606 0 |a Ιμπρεσιονισμός (Τέχνη) 
606 0 |a Impressionism (Art) 
676 |a 709.0344  |v 22 
700 1 |a Bartolena  |b Simona  |4 070 
712 |a Ημερησία  |4 650 
801 0 |a GR  |b NATIONAL GALLERY  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20181203  |h 709.0344 BAR  |p 036000031823  |q 036000031823  |t 1  |u BK  |y 0 
856 |d /webopac/covers/9606698114_24902.jpg 
909 |b 0026888 
920 |a Κυμπάρη  |b Θάλεια  |z 2018 
920 |c ΔΩΡΕΑ  |z 2018 
960 |a 2018-12  |b ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ 
970 |a ΜΕΝΤΖΑΦΟΥ  |b ΕΛΕΝΗ  |z 2018-12 

Παρόμοια τεκμήρια

Πρόσθετες Πληροφορίες