LEADER |
02278nam0a2200409 4500 |
001 |
1-23292 |
005 |
20220928144044.0 |
010 |
|
|
|a 978-960-348-245-1
|
035 |
|
|
|l 10024862
|
100 |
|
|
|a 20151127d2013 y0grey010503 ga
|
101 |
0 |
|
|a gre
|
200 |
1 |
|
|a Για το έργο τέχνης
|e τρία δοκίμια
|f Walter Benjamin
|g πρόλογος - μετάφραση - σχόλια Αντώνης Οικονόμου
|g επίμετρο Jurgen Habermas
|
210 |
|
|
|a Αθήνα
|c Πλέθρον
|d 2013
|
215 |
|
|
|a 182 σ.
|d 24 εκ.
|
225 |
2 |
|
|a Θεωρία της τέχνης
|
260 |
|
|
|c 2013
|
305 |
|
|
|a Τα κείμενα γράφτηκαν το 1936, 1929 και 1939 αντίστοιχα
|
327 |
1 |
|
|a Το έργο τέχνης την εποχή της δυνατότητας τεχνικής αναπαραγωγής του.- Ο σουρεαλισμός, το τελευταίο στιγμιότυπο της ευρωπαϊκής διανόησης.- Εντουαρντ Φουξ, ο συλλέκτης και ιστορικός.- Επίμετρο: ο στόχος της κριτικής: συνειδητοποίηση ή διάσωση
|
410 |
|
1 |
|t Θεωρία της τέχνης
|
545 |
1 |
|
|a Το έργο τέχνης την εποχή της δυνατότητας τεχνικής αναπαραγωγής του
|
545 |
1 |
|
|a Ο σουρεαλισμός, το τελευταίο στιγμιότυπο της ευρωπαϊκής διανόησης
|
545 |
1 |
|
|a Εντουαρντ Φουξ, ο συλλέκτης και ιστορικός
|
606 |
0 |
|
|a Τέχνη και Τεχνολογία
|
606 |
0 |
|
|a Τέχνη και Κοινωνία
|
606 |
0 |
|
|a Σουρεαλισμός
|
676 |
|
|
|a 701.18
|
700 |
|
1 |
|a Benjamin
|b Walter
|f 1892-1940
|4 070
|
702 |
|
1 |
|a Habermas
|b Jurgen
|f 1929-
|4 070
|
702 |
|
1 |
|a Οικονόμου
|b Αντώνης
|4 020
|4 070
|4 080
|
712 |
|
|
|a Πλέθρον
|4 650
|
801 |
|
0 |
|a GR
|b NATIONAL GALLERY
|c 20151127
|g AACR2
|
852 |
|
|
|a INST
|b LIBRARY
|e 20151127
|h 701.18 BEN
|p 036000028987
|q 036000028987
|t 1
|u BK
|y 0
|
856 |
|
|
|d /webopac/covers/9789603482451_23292.jpg
|
909 |
|
|
|b 0026031
|
920 |
|
|
|c ΑΓΟΡΑ
|z 2015
|
960 |
|
|
|a 2015-11
|b ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ
|
970 |
|
|
|a ΜΕΝΤΖΑΦΟΥ
|b ΕΛΕΝΗ
|z 2015-11
|